Flisia in wonderland

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Flisia - 3 juli 2010 21:26

 


Hellooh

En kväll när vi var med Kajsa och Sigrid hände ngt riktigt roligt. När jag hade klivit ur bastun och gått för att klä på mig hörde jag att det prasslade vid husväggen. Då såg jag att en igelkott trevade sig fram i gräset invid väggen. Vi följde efter den och jag gav den en mask från maskodlingen. Detta var den bästa bilden jag fick tag på. Sigrid tog den. Efter det såg vi bara på TV och hade det gött. Popcorn är oxå gött. Nu ska jag strax duscha. Vi var och badade nyss och imorgon så ska vi kanske, bara kanske åka till lappis och va där en stund innan vi åker hem till Bygdeå igen. Jag längtar verkligen efter stugan!


Puss // F

Av Flisia - 3 juli 2010 19:10

 


Heii ;3

Här är pappas smarriga cheesecake. Jag hann oxå vara med å bilden, thihi. Snart ska vi äta upp den. Det ska bli gott. Bilden är tagen i lusthuset  på Lars och Karins gård i Barsele. Ljuset därinne var jättefräckt! Hatten syntes inte i motljuset och

allt runtom mig blev vitt. Inklusive hatten. Jag kanske andvänder den som presentationsbild senare. Jag är rätt nöjd med min nuvarande bild. Nu ska jag äta cheesecake och dricka rabarbersaft!


Puss // F

Av Flisia - 3 juli 2010 17:27


 


Hallooh!


Asså har ni kollat in eboy! Det är "märket" på olika affischer som finns att köpa på nätet. Adressen kommer i slutet av inlägget. De är rätt så stora: 1189x841 mm och kostar 20 euro per styck. Motivet är olika städer! LA, Tokyo (bilden), Baltimore, New York, Berlin m.m På hemsidan finns även väskor, pussel, skor, T-shirtar och små plastgubbar märkta med peecol märket. Ja, ni kan ju bara kopiera adressen och se själva. 


www.shop.eboy.com


Puss // F

Av Flisia - 3 juli 2010 16:56

 


Hellooh

Enda sedan jag såg den i helgen har jag suktat efter den. DEN hatten, Fokis hatt. Så plötsligt! Fann jag den, i Storuman. Den kanske inte är exakt likadan men den är inte så långt borta. Sååå söööt, som Foki! Benvit med det svarta bandet runtom. Jag tycker  det är så gulligt med de små asiatiska kvinnorna som står och säljer små hårspännen med hello kitty till exempel. Hatten kostade 79 kr vilket jag tyckte var ett ganska lagomt pris. På bilden syns oxå min nya blus från Rut mf.l Nu håller pappa på och gör  cheesecake med björnbär på som vi ska äta till efterrätt! Smaskens!


Puss // F


  


Av Flisia - 3 juli 2010 10:14

Hellooh


Nu är bloggen klar. Jag ska lämna den andra bakom mig. Den höll på att bli helt knäpp. Detta kmr att bli roligt vill jag bara säga! Just nu sitter jag och äter frukost hos Marias föräldrar Karin och Lars i Barsele. Igår var jag med Ebba i hennes mormors stuga. Vi fångade spigg och bara hade det skönt. Sedan åkte vi hit, till Barsele. I förrgår var jag och Victoria på stan. Mamma jobbade. Hon kom senare och köpte massa kläder åt mig . Idag ska vi fara på en marknad och jag hoppas att jag hitta ngt fint där som jag kan köpa. För jag har ju plånboken med mig!  I stan köpte vi en klänning, två linnen, en blus, solglasögon, örhängen och ett par shorts. Jättesnyggt alltihop! Nu ska jag nog dricka upp min choklad och sedan ska jag göra slut med Flisia in wonderland 1.0 en gång för alla.


Puss // F

Tidigare månad - Senare månad

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards