Flisia in wonderland

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Flisia - 25 juli 2010 19:19

 


Hallooh

Jaa, det var ju det. Jag har ju varit borta i två veckor ( först Öland en v. och sedan farmor och farfars stuga en v.Men nu ska jag skriva så mkt jag kan! När vi kommit till Öland gjorde vi oss hemmastadda och packade upp lite mat. Sedan på kvällen åkte vi till stranden, bara fyra kilometer bort, och tog ett kvällsdopp. Under dagarna som gick såg vi många olika stränder och platser. Bl.a Sandbybadet som ligger 6 mil från Vanserum, där vi bodde i en stuga. Näst sista dagen åkte vi till Ölands djurpark och såg på djuren, åkte karusell och badade i poolen. Piratön var väldigt rolig. När vi kom till Stockholm, då veckan var slut, stannade vi och sov en natt hos Ingvar och Elin (min morbror). Dagen därpå tog vi bilen in till centrum och shoppade på drottninggatan. Vad jag köpte kan du se nedan, bilden ovan föreställer en valmoäng i solnedgången.


 

Söt väska från lindex, 179 kr.


 

Vit kofta från H&M, 149 kr.


 

Tröja med tryck från Cubus, 99 kr.


 

Söt liten ballerina i form av ett mobilsmycke, MH design 29 kr.


När vi kom till pappa åkte vi till stugan direkt. Men det skriver jag om när jag kommer till mamma imorgon för nu vill jag spela lite Wii. Om tre dagar fyller jag år och jag har redan fått min present av Anna och André. Jag fick en låda med ull och nålar så att jag kan tova figurer. Jag ska ta med mig lådan till mamma och visa henne. Undra vad jag år av henne i present!?


Puss // F



Tidigare månad - Senare månad

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards