Flisia in wonderland

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Flisia - 6 augusti 2010 10:53

Hallooh


 


Jag hade en underbar födelsedag! Jag hade redan fått mina födelsedagspengar av mamma. På morgonen fick jag en magnettavla, Salem Al Fakirs nya skiva "Ignore this", en skrivbok, filmen "Mina jag och Irene samt en liten docka som jag döpt till Sakura (bilden). Det bästa presenten var såklart dockan. Jag blev så överraskad. Mamma berättade att hon hade hittat den på en loppis och att den var en souvenir från Japan. Jag blev överlycklig. Senare åkte vi till stugan och fixade i ordning inför festen. Pappa grillade coca cola kött och mamma fixade glass. Mina kompisar älskade badtunnan (som farfar hade värmt upp fast vi inte hade bestämt att vi skulle ha tunna) och flotten. Jag, Sofia, Fredrik, Hugo, Lukas och Jesper rodde ut till flathällan ( för första gången i år). När dagen var slut hade jag fått massa fina presenter (anktofflor från Hugo) och 1500 kr av Mormor, Morfar, Farmor, Farfar och pappa. Nu är det inte så länga kvar tills vi åker till Bulgarien och jag har packat alla nya kläder.


 


Jag blev så peppad när jag såg att Victoria och mamma hade sytt kläderna till dockan att jag virkade ett par hängselbyxor, bara sådär.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards