Flisia in wonderland

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Flisia - 28 september 2010 20:34

HejjHej


   


På fredag åker jag med bussen till min bästis Ebba. Jag ska sova över hos henne. Hon flyttade till Umeå sommaren efter trean och jag blev jätteledsen för det. Hennes föräldrar ville bo närmare jobbet. Nu har hon en hund som heter Tyra som hon även gån agility med. Hon har dessutom precis börjat innebandy alldeles nyss. Hon är väldigt speciell och jag tycker jättemycket om henne därför är det tråkigt att vi ite kan va med varann så ofta. Ebba har varit min bästis sedan förskolan men vi träffades ca fyra år tidigare när vi var ca 2-2,5 år gamla. Jag, mamma och pappa var ute och körde skoter. Vi körde ända till havet och ut på isen. Men isen var för tunn så skoter forner i en isvak. Det ända jag minns är att overålen (stavas det så?) fylldes med vatten. Ebbas mormor och morfar ser att vi har fått problem och kommer till undsättning. När de senare börjar prata med oss berättar de att de har ett barnbarn i min ålder, Ebba. När vi började förskolan gick vi inte att skilja på. Vissa i klassen blev irriterade föratt vi alltid skulle gå bredvid varann och hålla handen på utedagarna och sitte bredvid varann på lunchen och i klassrummet. Vi chattade på Hundparken och var mest hemma hos Ebba. Hundar var vårat favoritdjur och grön var våran favoritfärg. Det ska bli så roligt att träffa henne ige, jag kan knappt vänta!


 


Det här är Tyra, Ebbas hund.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards