Flisia in wonderland

Alla inlägg under september 2010

Av Flisia - 15 september 2010 17:32

Jag fick nyss en fråga om jag kunde visa lite bilder på Rut. Såklart jag kan! Jag är väldigt stolt över henne för alla säger att hon har en jättecool teckning.


    


 


Sista bilden föreställer Rut och Nina tillsammans


RIP Nina<33

Av Flisia - 15 september 2010 17:11

HejHej Hallå!


 


Jag har fått pappas gamla mobil! Det är en Nokia 5800 xpressmusic och jag älskar den! Pappa har fått en ny mobil från Nokia men jag kommer inte ihåg exakt vad den heter.


JAAAA, fick just reda på att det är mnk på radio (mammas nya kille). Jag älskar mnk! Ikväll kommer Karin och Maria med lilla Ellen. De ska äta teriyaki kyckling och risnudlar. Det ska bli jättegott tycker jag.


 


Pappa hade hörlurar till sin gamla mobil. De var turkosa. Men det är ju hans så nu önskar jag mig sånna här hörlurar. De kostar 399 kr och finns på teknikmagasinet inne i stan. Nu ska jag gå, hoppas ni får en trevlig kväll.


Puss // F

Av Flisia - 11 september 2010 13:07

 Helloww


Maria kom imorse och vi åkte med dem till Robban där vi handlade lite grejjor till middagen. På onsdag kommer Maria och marias mamma Karin. Det blir inte nått japaskt för dem då, utan det tar vi ikväll med bara Maria. Då ska vi äta sushi. Det är inte bestämt precis när men nån gång under de kommande pappaveckorna ska vi fara till IKEA i Sunsvall. Det ska bli roligt tycker jag. Förra veckan var jag i stan med mamma. Vadjag shoppade ska ni få se mkt snart. Medans pappa var borta på Irland slutade hans mobil att fungera. Nu har han fixat den och på måndag, när han får sin nya mobil från jobbet, ska jag få hans gamla! Jag är så himla glad! Nu ska jag gå och äta lunch det blir biffstroganoff och potatis


Puss // F

Av Flisia - 2 september 2010 19:33

HeiiHeii


Nästa gång som vi kommer hem till pappa har vi bestämt att vi ska ha en middag med enbard Japansk mat. Till förätt blir det antingen sushi eller misosoppa, till varmrätt blir det yakitori, kycklingspett med nudlar och lime, vad vi ska ha till efterrätt har vi inte riktigt funderat ut än. Pappa ville ha ngn sorts sockerkaka med kindeybönor, men jag vet inte. Jag hade velat ha cupcakes men det är ju mer amerikanskt än japanskt. Maria och hennes mamma ska äta men marias mamma äter ju inte rå fisk så det blir ju ett problem med sushin. Men vi ska lösa det på något sätt, tex med misosoppa. Godnatt allihopa!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards