Flisia in wonderland

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Flisia - 14 oktober 2010 16:39

Man vet ju nästan inte vad man ska tro!!! Idag när jag kom til skolan börjad det snöa så fruktansvärt mkt! Det bara öste ned och täckte marken med vita flingor! Stora vita flingor! Det tråkiga med snön var att vägen blev alldeles slaskig!Jag, Lois, Jenny och Lovisa åkte taxi till Sikeå, därifrån tog vi bussen till Bygdeå. När vi kom fram, var det storm, bokstavligen! Som tur var fick jag sjuts av Jennys föräldrar.


Idag ska vi äta pizza till middag och sedan ska vi åka och kolla på en ny lägenhet! Hoppas att den är fin! Just nu kollar jag på Project Runaway. Det är bra program på trean, tv400 och femman. Mest tycker jag om modeprogram som ANTM eller ovanstående. Ett program som jag vill tipsa om är My life as Liz, på MTV. DEt handlar om Liz och hennes liv. Hon älskar starwars. Det är ett jättebra program!


Puss // F











Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards