Flisia in wonderland

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Flisia - 27 oktober 2010 16:37

 


Konichiwa


(tryck på bilden för större bild)


Jag ska börja samla på sonny angel figurer, från Japan. Titta på dessa undebara keruber, med djurmössor, inspirerade av Kewpie. Det finns massa olika sorter, frukter, djur och med bara kungakronor. Den jag önskar mig mest är enhörningen. Hornet, manen occh öronen är lila, silver och vit och gul. Den har även en liten silvrig svans därbak tillsammans med de vita vingarna. Enhörningen finns inte med på bilden men den finns på www.houseofhedda.se. Om ngn skulle vilja se. Sonny angel kostar 50-99 kr på house of hedda. Vissa är nedsatta till 50 eller 70 men vanligtvis kostar de 99 kr. På ebay får man dem för endast 81 kr st men då tillkommer frakten. Jag hoppas attjag for en liten ängel i julklapp, det skulle göra mig sååå glad!


Nu är både Nonki och Mami klara, Mami blev jättefin. Jag lägger upp bilder senare, nu ska jag hänga tvätten och sedan ska jag se se på pparadise hotel.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards