Flisia in wonderland

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Flisia - 28 oktober 2010 20:25

   


Vill du ha en söt avatar till bloggen eller kanske msn (jag vet inte om det funkar)? På www.elouai.com kan du fixa din egen lilla flicka med bakgrunder, kläder hår, ögon etc. Det finns även hela dockor som redan är ihopsatta, färdiga ansikten och färdiga outfits. Dockorna blir urgulliga och går att andvänta till olika saker. Klicka på bilderna för större bild. Bilderna är  rörliga med blinkande ögon, leende munnar och hjärtan som flyger runt omkring. På elouai.com finns andra sorters dressup-spel, alla lika kawaii. Te.x kan du klä upp Harry Potter eller olika söta chibis. Nu hade jag tänkt berätta om lile andra grejjor.


Header! Jag har fixat en header istället för att bara ha massa tråkiga bakgrunder för varje månad. Visst är den söt? jag tog den sötast bilden jag kunde hitta, sedan öppnade jag den med paint och fixaade så gott jag kunde, såhär blev resultatet, fint va? Jag gjorde hörnen runda och kanterna lite ovårdare. Jag ville ha mest rosa så all text fick bli rosa. På ett annat program (kmr ej ihåg vilket) gjorde jag färgen starkare. bakgrunderna fick vara vita eftersom att headern var så starkt färgad.


Puss // F


P.S Gå in på www.kexet.se DET ÄR HUMOR DET! xD

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards