Flisia in wonderland

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Flisia - 22 november 2010 19:44

 


Klicka på bilden när det laddad klart föratt se bättre.

När jag surfade runt på min lilla minidator stötte jag på någet jättespännande. Sanrio har skapat ett spel som heter Hello Kitty Online (elr HKO). I spelet ska man skapa sig egen karaktär, sitt eget hus och sin egen bordgård där man kan odla olika grödor. Alla hus, möbler etc är prydda med Hello Kitty och alla hennes vänner. Man kan chatta med andra och köpa kläder och accesoarer till sin avatar. Människor från hela världen spelar redan HKO och jag hoppas att det snart är min tur att skaffa! Kanske jag lämnar IMVU bakom mig och laddar ner detta istället, det verkar så kul, och mindre allvarligt än IMVU, där kunde ju folk riktigt börja bråka ju! Jag ska fråga pappa när han kommer in och sedan när jag kommer till mamma ska jag se om jag kan få byta, det ska bli såå roligt.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards