Flisia in wonderland

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Flisia - 3 december 2010 20:30

   


Nytt, sött mönster här! Till julmarknaden specialvirkade jag en söt liten räv. Den blev såld för 75 kr. Sedan ändrade jag på mönstret lite, och plötsligt blev det en enhörning, och vips en gris! Enhörningen heter Sweet Yuki och är som min helt egen Foxy Panda (Mia Bergren, En kreativ liten blogg). Så hennes ska ni snart få se mer av. Nu kmr bilder!


   


Vi gjorde julgodis i helgen oxå. Liten mandelmassa doppat i mörk choklad blir smarrigt och lagom sött. Se bild nedan. Vi shoppade på lördagen och jag köpte en söt tröja till julafton som jag ska ha på mig med min marinblå tjol och svarta nylonisar. Nu behöver jag bara hitta några söta örhängen att ha till. Helst stor och klumpiga, men inte allt för pråliga. Nu ska jag surfa vidare.


 


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards