Flisia in wonderland

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Amos, Adelina, Asta, Aina och Astrid, jag älskar er!<333

Av Flisia - 18 december 2010 11:02


     


   


Här sitter jag på lördagmorgonen och tittar på Sagan om ringen. Det är verkligen en jättebra film och jag hoppas att jag hinner se alla tre i helgen. På fredag är det äntligen julafton! Vi har snart alla julklappar klara (Maria måste slå in sina och mamma måste komma md de sista till mig). Den 23:e åker vi till Sävar för att sova över hos Amos och Adelina. Vi får hoppas att Amos är frisk då, han har känt sig lite dålig på sistone. När vi är där ska vi göra knäck och annat julgodis. Tobbe ska göra sillen till julbordet, det kommer bli så gott! Han är ju en riktig kock. Sedan kanske vi spelar Guitar Hero, och kanske skulle Tobbe kunna spela trummor en stund. Han spelar ju trummor i dansbandet Voyage. De var riktigt bra när vi säg dem förra lördagen tillsammans med mamma. Man blir så stolt när man ser honom uppe på scenen. Alla i min släkt har sådan talang. Faster Anna sjunger och pysslar, Adelina skriver dikter, sånger, dansar och sjunger, Amos kan spela trummor och gitarr, Farfar Gerhard vet allt om skog och jordbruk, Farmor Karin bakar och lagar mat, Tobbe spelar trummor och är kock, Catrin dansar och jag pysslar, sjunger och skriver. Vi har alla en sak gemensamt, musiken! När vi träffas alla kusinerna brukar vi gå ner och sätta oss i Aina och Astrids säng med ett block, en gitarr och en penna. Sedan bara kommer låtarna. Varje gång det är en stor fest på gång börjar vi skriva låtar. Det började så här förra nyårsafton och nu är det bara en rolig grej.  Det är ialf jätteroligt! Jag älskar mina kusiner över allt annat, de är så otroigt fina, vi kmr att vara vänner för livet! Bilderna ovan är från i sommras. Översta raden, från vänster: Astrid, Aina, Aina, Astrid. Nedre raden från vänster: Amos, Adelina. Jag fick ingen bild på Asta, för hon blir bara sur när man försöker ta kort på henne. Många som jag känner frågar mig hur jag ser skillnad på Aina och Astrid. Men jag tycker inte att det är svårt alls. De är sååå olika! Nu ska jag väl sluta skriva. Man måste ju lämna lite av A-barnas underbarighet åt fantasin!


Puss // F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Flisia - 22 september 2012 08:19

Jag skäms en aning  för att jag inte har uppdaterat så ofta som jag borde. Men nu fick jag äntligen tid att skriva och då tar jag chansen!   Just nu är jag hos Karin och lars, Marias förldrar. Marias syster och bror med familjer är också här. V...

Av Flisia - 21 augusti 2012 19:54


Kollade på Jwowws blogg och hittade detta! Sååå gölligt! ;*       Du hittar fler här: http://jwoww.com/blog/post/jwoww-bella-farley-doggie-style-funny-underwater-pet-photos ...

;)

Av Flisia - 20 augusti 2012 09:38

Som många säkert har sett har bilderna på bloggen sett lite konstiga ut. Det beror på den nya appen som tydligen laggar väldigt mycket.. Inte kul!   Jag har kanske inte skrivit särskilt mycket under sommaren, men det beror på att jag helt ene...

Av Flisia - 13 juli 2012 10:16

HAAAHA, VISST ÄR VI SNYGGAH?? Ända sedan igår har jag bloggat i mobilen. Den nya appen fungerar utmärkt! Äntligen kan jag blogga när jag är på resande fot. Nu sitter hela familjen på färjan på väg mot Universeum. Jag ångrar nu att jag tog shorts, för...

Av Flisia - 13 juli 2012 00:18

Det har varit en supernajs dag på liseberg idag. Nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng. Imorgon blir det universeum.. :] Puss // F...

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards