Flisia in wonderland

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Flisia - 20 december 2010 20:45

 


Jag kan bara inte få nog av dessa söta nendoroids. Jag skulle helst av allt ha alla, men de är så dyra, så jag vet att det aldrig skulle gå. Denna lilla figur heter Haru-chan, vilket betyder lilla söta vår på japanska. Hon är så kawaii när hon rider där, på sin karpfisk och med det ihoprullade tidningssvärdet i hand. Hon är nr 2 på min önskelista tills vidare. Haru-chan har även en serie-strip i en japansk tidning av något slag.


Jag fick en lysande idé medans jag kollade runt på figurer. Varför inte förstöka presentera varje figur för er så fort jag har ti, i ordningen som jag önskar mig dem. jag vill ju att alla som läser ska bli inspirerade och ha samma intresse som jag, för då kanske vi kan diskutera ämnet. Nu måste jag gå. Pappa är sjuk och han blir så stressad när vi int gör som han säger, och går isäng direkt.


Puss//F

Av Flisia - 20 december 2010 19:14

 


Imorgon är det sista dagen på skolan men vi ska inte ha några vanliga lektioner eller avslutning i kyrkan elr så. Vi ska ha innebandyturnering mot de andra sjunde-klassarna. Det ska bli jätteroligt för alla fårklä ut sig till vad de vill. Våran klass har bestämt att de ska klä ut sig till clowner. Vi ska bara måla oss i ansiktet, medans vissa andra vill slå på stort. Idag på slöjden gjorde vi en superfin skylt av kartong och trä som de som inte ska vara med kmr att hålla upp för att heja på oss. Sjuorna tävlar på förmiddagen. Alla sjuor möter alla sjuor två ggr. Sedan går vi på lunch borta på tundal. Efter maten går vi tillbaka till Jennings för att se på niorna när de spelar mot lärarna. De är i sporthallen på tundal på förmiddagen. De ska bli jätteroligt att bara spela sista dagen, med sin kära klass. Vi ses igen, lagom till VT!


Puss//F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards