Flisia in wonderland

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Flisia - 21 december 2010 18:44

   


....och det kmr mer. När våra skolfoton kom hem i typ början av November tog Ida en bild och la upp den på fejjan. Alla som känner sig delaktiga komenterar! Nu har vi kommit upp i 154 komentarer. Jag och Asta (Linn O) har just i detta ögonblick bestämt oss för att slå rekord, i flest komentarer på fejjsbook. Det ska bli kul, vi behöver ju lixom inte göra något som vi inte redan gör. Något som är mindre kul är taggen som Jani fått. Om man håller på Janis panna, står där tarzan"  int sjysst! Just nu pratar jag och Asta om lite  ditten och datten. jag hoppas att det blir ett rekord av det här till slut! Det skulle vara en fin julklapp för hela klassen. Men det tar ju såklart lång tid efter  jul för att klara det. Nu kanske jag ska spela lite wii med pappa och Victoria. Tryck på bild för förstoring, det lär behövas!

Mario Kart 4-ever!


Puss // F

Av Flisia - 21 december 2010 18:10

 


Nr 3 på min önskelista framöver är söta Mikuru Asahina, i nendoroid format. Om jag vill ha figman måste jag väl ha nendoroiden oxå, elr vad tkr ni? Hon har tre huvuden varav ett ser ut som på figman, med ett blått och ett brunt öga. Det finns så otroligt många nendoroids och figmas, hur ska jag kunna räcka till!? Och vilken ska jag välja som den sötaste!?


Idag spelade vi innebandy. Jag skrev ju det igår så det vet ni säkert. Våran klass spelade först mot 7B, vi vann. De var inte 7B:s dag idag riktigt. Sedan spelade vi mot 7A och förlorade (blääh). 7A var mkt duktiga och det slutade med att de faktiskt vann! De vart lite väl skrytiga tkr jag. Det är så dålig stil, verkligen! Det är ju faktiskt en helt annan sak när man skryter för sina föräldrar, eller de andra i laget, om målen man gjort mm. Vi hade ändå mest kul. De spelade så seriös ju! Vi kom tvåa, och det tkr jag var helt OK. Nian som fick spela mot lärarna blev 9A. Lärarna vann med 1-0. Äntligen så är HT slut, det kärnns så skönt att få det överstökat! Nu kan man bara luta sig tillbaka och vänta på julafton. Men, det är ju redan på fredag! Imorgon ska jag gå på Victroias julavslutning i kyrkan. Pappa kan inte gå dit för han är på jobbet (fast han är sjuk!!!). Sedan, när vi kmr hem ska vi packa väskorna, för att sedan åka till Amos och Adelina på torsdag.

Ha en trevlig helg nu allesammans!^^


Puss // F


P.S Jag har fått en ny beställning på amigurumi, en söt liten katt D.S

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards