Flisia in wonderland

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Flisia - 23 december 2010 15:51

Konnichiwa!


Nu är vi äntligen hemma hos mina älskade kusiner i Sävar! Först spelade vi guitar hero med Amos och Tobbe, sedan gick vi ut och försökte gräva en snögrotta, vi tröttnade på det ganska fort, så vi gick in och åt. Vi åt spaghetti och köttfärssås. Efter maten gick Jag, Adelina, Asta, Amos, Catrin, Tobbe och Victoria till en backe vid förskolan och åkte skrana, pulka mm. Det var jättekul, fastän det var så mkt som 20 grader kallt! Vi brottes med Tobbe och även fast vi var sex personer mot en slängde han lätt ner oss i snön.


Efter ett tag blev vi både trötta och kalla så då bestämde vi oss för att gå hem. När vi kom hem julpysslade vi lite. Vi gjorde dekorationer till julgranen och jag gjorde en sån där mobil som jag har skrivit om tidigare. Till middag blir det sushi, så det kan altså inte bli mkt bättre! Amos är på fotbollsträning nu men han kmr snart tbx. Tänk att de tränar även dagen före julafton! Men Amos tkr ju att det är kul! Imorgon ska vi gå på julbön kl 11. Catrin ska dansa och Anna ska sjunga.  Idag när vi pysslade tog  vi fram aladdin-asken. När alla hade tagit tog Astrid en körsbärslikör. Jag visste ju såklart att hon inte skulle gilla den. Aina hade tagit en likadan förut och hon hade spottat ut den direkt. Så jag tog den av henne. Då började hon stortjuta och nu är hon lite sur på mig. Men det är ju bättre att ngn som gillar körsbärslikör får den. Men det kan väl inte hon förstå, stackars barn. Nu ska jag gå och kolla vad som händer. Tänk att det alldeles snart är julafton! Vi ska typ klä granen nu!


Julpussar // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards