Flisia in wonderland

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Flisia - 25 december 2010 20:01

  


Merii Kurisumasu!

(God Jul!)


Idag åkte vi till mamma. Hon hjälpte mig att göra en fin loggo till mina amigurumi. De kallas numera för Little Ichigo Amigurumi. Ursäkta bilden, men det är bara ett dåligt försök att visa hur den ser ut. Mamma lät mig rita en jordgubbe, sedan fick jag välja färger och typsnitt till texten, samt vad det skulle stå. På de 5 cm stora jordgubbarna står det "Little Ichigo by Flisia".


Jag tkr att det var dags med en loggo nu. Jag har redan fått min andra beställning och jag hoppas att det kmr ännu mer längre fram. Just nu virkar jag bara till personer runt om Bygdeå, jag har bara virkat till de på mammas jobb än så länge. Men vem vet? Senare kanske jag skickar djur ända till Stockholm!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards