Flisia in wonderland

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Flisia - 3 januari 2011 19:43

   


Som ni vet pimpade jag min fula lilla samsung i somras, för att den skulle få en touch av Japan. Idag bestämde jag mig för att göra detsamma med min mp3 som jag fick i julklapp för typ 4 år sedan. Det blev inte så mkt, men det blev fint ialf. Jag fick söta glittrande hello kitty-klistermärken i julklapp så jag andvände mig av dem. Hur sött som helst, hello kitty på baksidan och en blomma på play/pause-knappen. Nu blir det mkt lättare att hitta åt den i  fickan! Jag älskar att pimpa allt från mobiler och mp3er till skrivböcker. Jag har ritat av en konstnärlig version av My på baksidan av min franska glosbok ju! Pimpandet tar aldrig slut! Prova du, köp lite söta klistermärken och arrangera dem lite snyggt på batteriluckan elr ngt. Matcha med mobilsmycke, allra helst ett litet fluffigt gossedjur elr ngt glittrigt med diamanter. Jag tkr att det är såå kul! Elr så kan du köpa ett scrapbook set. Inget ger så mkt utlopp för kreativiteten som det! Rita, klistra in bilder mm.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards