Flisia in wonderland

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Octowa och Shelly

Av Flisia - 14 januari 2011 19:55

   


   


Nu är jag tillbaka hos pappa och jag har liite att berätta. För ganska länge sedan började jag virka med mitt nya ljusgröna garn. Nu har det blivit en söt liten sjöjungfru, storasyster till den förra. Nu har jag äntligen hittat på ett namn åt dem! Storasyster Octowa och lillasyster Shelly. Jag har ju faktiskt såld Shelly nu. Till Adelina, jag och Victoria virkade en apa till henne när hon fyllde år. Jag tog med mina två sjöjungfru, Octowa och Shelly, och såklart ville hon köpa en av dem för 150 kr. Så hon köpte lillasyster Shelly. Nu har vi oxå beställt mer säkerhetsögon, varav ett par var sk cuts. De har små jack på undersidan som går från pupillen och ut. Så attögat påminner om et mangaöga typ. Det är ialf jättefint! Så kolla efter det när ni köper era säkerhetsögon.


 


Jag och Victoria virkar hemligt nu! Detta är den enda ledtråden ni får, innan den är klar. Då får ni ju såklart se hur den ser. Bilden föreställer ett sidenband med tyll fastsydd på. Finns att köpa på Olssons tyger för typ 16 kr/m. Victoria köpte vit och jag köpte rosa.


Puss // F

 
 
MosterStina

MosterStina

16 januari 2011 23:04

Vilka jättefina sjöjungfruar du gjort!!! Jag blir imponerad. Kul!
MosterStina

http://siggaahh.bloggplatsen.se

Flisia

20 januari 2011 19:55

Tack, jag har mönstret om du, Kajsa elr Sigrid vill ha! :D

 
Karolina

Karolina

24 januari 2011 21:10

Fina, jag skulle aldrig kunna göra nånting sånt...
Läs/ komentera gärna min blogg :)
Ps: Snygg blogg

http://www.purpleninna.bloggplatsen.se

Flisia

28 januari 2011 19:16

Klart att jag kolla in din blogg!

Puss // F

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Flisia - 22 september 2012 08:19

Jag skäms en aning  för att jag inte har uppdaterat så ofta som jag borde. Men nu fick jag äntligen tid att skriva och då tar jag chansen!   Just nu är jag hos Karin och lars, Marias förldrar. Marias syster och bror med familjer är också här. V...

Av Flisia - 21 augusti 2012 19:54


Kollade på Jwowws blogg och hittade detta! Sååå gölligt! ;*       Du hittar fler här: http://jwoww.com/blog/post/jwoww-bella-farley-doggie-style-funny-underwater-pet-photos ...

;)

Av Flisia - 20 augusti 2012 09:38

Som många säkert har sett har bilderna på bloggen sett lite konstiga ut. Det beror på den nya appen som tydligen laggar väldigt mycket.. Inte kul!   Jag har kanske inte skrivit särskilt mycket under sommaren, men det beror på att jag helt ene...

Av Flisia - 13 juli 2012 10:16

HAAAHA, VISST ÄR VI SNYGGAH?? Ända sedan igår har jag bloggat i mobilen. Den nya appen fungerar utmärkt! Äntligen kan jag blogga när jag är på resande fot. Nu sitter hela familjen på färjan på väg mot Universeum. Jag ångrar nu att jag tog shorts, för...

Av Flisia - 13 juli 2012 00:18

Det har varit en supernajs dag på liseberg idag. Nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng. Imorgon blir det universeum.. :] Puss // F...

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards