Flisia in wonderland

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Flisia - 20 januari 2011 19:58

     


(tryck på bilderna för at förstora)


I mitt skissblock som jag fått närjag fyllde år har jag ritat "regnbågsdjur" elr ngt. Det är en katt, en hund och en fågel och alla tre säger "kawaii" i en blå pratbubbla. Om jag får tag på massa garn kan jag ju virka dem tänkte jag! På sommarkvällarna har man ju lite tid och då kan jag ju som ha ett projekt inför sommaren. Men om man har ett mål blir det som aldrig av. Så är det ialf för mig oftast.


Igår åt vi på trafikanten för pappa fyller år imorgon. Farfar bjöd oss, Maria och hennes Mamma var också med och vi hade roligt och åt gott. Sedan var det direkt iväg till min övning med Petra som är min sångpedagog typ. jag fick en ny låt: sakta vi g genom stan med Monica Zetterlund. Vi övade sången säkert en miljon ggr men jag kunde inte sätta den där himla tonen! Men när vi har öva ngr ggr kmr det säkert at sätta sig tillslut.


Nu ska jag se på mitt nya älsklingsprogram "Hemliga prinsessor"!

Puss//F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards