Flisia in wonderland

Alla inlägg under februari 2011

Av Flisia - 25 februari 2011 21:33

     


Jag och Wilma var ute och fotade lite. För det var så fint ute den där dagen.


 


Snart är det läger och jag har bjudit med Wilma dit. Det kommer bli så kul med alla! Ebba, Chrille, Wilma, Jenny, Hugo m.m Jag kan inte vänta! Åååh, bara en vecka kvar! Just nu sitter jag och ser på nån film på 6:an. Ikväll har jag varit hos farmor med Amos, Adelina, Anna, Aina och Astrid. Pappa, Maria och Ellen var oxå där men de åkte hem tidigare än mig. Jag stannade kvar för att jag ville vara med dem så länge som möjligt, de är ju mina älsklingkusiner.


Jag kom just på världens idé. Jag och mina kusiner vill sy utklädningskläder att ha i stugan. Tex mantlar och sånt. På Andra varvet brukar det finnas tyger att köpa. Där kanske man kan hitta lite billigare tyger att sy mantlar av. Man han ju såklart hitta andra sakeroxå att andvända när man ska klä ut sig. Nu ska jag gå.


Puss // F

Av Flisia - 11 februari 2011 17:03

Äntligen är jag frisk efter en vecka hemma! Ikväll ska jag åka på kören för första gången på flera veckor. Jag har helt enkelt inte vetat när det är och inte. Men jag kan alltid fråga Hugo eller Albin i skolan.


Idag var det K-dag så både jag och Victoria var hemma. Victoria åkte till en kompis och jag var hemma. På morgonen gjorde vi chokladbollar till våran pappa sm ligger hemma och är sjuk. Nu ska jag nog gå oh klä på mig ytterkläderna och gå till Emilssons. Jag åker med dem till filadelfia idag.


Puss // F

Av Flisia - 1 februari 2011 09:44

Nu han man gilla min blogg på facebook!


Jag har varit borta från skolan i två dagar nu. Igår var jag riktigt dålig men nu har jag börjat bli bättre. Jag mår bara så illa avhostmedicinen! Den smakar typ saltsaltsalt saltlakrits och jag känner fortfarande smaken från igår, blääh! Idag ska jag väl se på tv och sån, bara försöka bli frisk.


Puss// F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards