Flisia in wonderland

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Flisia - 12 mars 2011 14:52

Idag for vi till stugan och grillade korv, för första gången i år! Ellen sov hela tiden och Gracie bara gnydde och skakade pga av kylan, men vi  hade det trevligt ändå. När vi kom hem tog vi det lugnt och Victorias kompis Moa kom hit. Hon ska sova över nu ikväll.


Imorgon ska vi fara till kyrkan först, och efteråt ska vi kaaanske åka till stan och gå på bio. Vi har inte riktigt kommit översens om vilken film vi ska se än. Jag vill se "Hur många lingon finns det i Sverige". Den handlar om Alex som är 27 år, han är arbetslös och får arbete på ett daghem. Det är en komedi och glada hudiksgänget som är med verkar så söta! Victoria vill se Gullivers resor med Jack Black. Den verkar oxå bra, men jag vill hellre se mitt förslag (såklart). Ikväll till middag blir det revbenspjäll med klyftpotatis. Sedan blir det melodifestivalen och sourcream and onionstjärnor med coca cola, muuuummss!!!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards