Flisia in wonderland

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Flisia - 28 april 2011 20:20

...direkt från bästaste Asien!


Bubbi, bubzbeauty på You Tube, ger oss goda råd när det gäller smink och hår. De flesta av dem, inspirerade av det flörtiga asiatiska modet. I den här videon får man lära sig att sätta upp en slarvig knut. Efter att vi sett videon fick Victoria göra denna "quick messy updo bun" på mig. Jag tyckte den var för svår att göra själv, haha. Men om jag övar kanske jag fixar det! Bubbi har också en hemsida för fler tips och trix. Bubbi designar också suppersöta t-shirts!



www.bubzbeauty.com


Puss // F

Av Flisia - 28 april 2011 16:31

 


I helgen är det valborg! Vi ska till Sören och jag har bestämt mig för att ta med såpbubblor till majbålet! I år kmr det bli världsnajjs! Våren är ju bäst asså...



Asså den här videon gör mig typ alltid glad, Neil Cicierega är ju lixom sån. Någon som sett hans Potter Puppet Pals? Det är så dåligt att det blir bra! Och såå när jag ser Fred kan jag inte heller sluta skratta!


På bilden: Calcifer, en elddemon från filmen "Det levande slottet".


Puss // F


Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards