Flisia in wonderland

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Flisia - 4 maj 2011 20:19

 


Nu har jag bestämt, tillsammans med Ebba att jag ska komma och sova över hos henne! Det ska bli superduperhyper kul!! Asså gud, vad jag längtar!!! Jag längtar oxå tills min hello kitty amigurumi är klar! Den blir asfin!  Ögonen och nosen som jag köpt av en kvinna som heter Janna i Umeå (väldigt smidigt att handla av henne eftersom vi bor rätt så nära Umeå) passade perfekt till en liten Kitty. Jag funderar på att sy kläderna, så att man kan ta av och på dem. Det blir säkert fint. Skolan har ju massor av tyger att välja mellan!


På lördag när jag kommit hem från Ebba ska jag åka hem och göra iordning presenter till Amoooooos! Vi ska kanskekanske till dem på söndag när Amos har födelsedagskalas, han fyller 12 år, tror jag.



Det här är vad jag underhåller mig med på onsdagskvällen xD

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards