Flisia in wonderland

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Flisia - 15 maj 2011 20:36

Idag hade jag komfirmation. Det var ganska roligt och jag fick lite presenter. Bl.a filmen Ponyo på klippan vid havet. Den handlar typ om lilla sjöjungfrun men utspelar sig såklart i Japan. Bilden nedan är affischen som man kunde se på biografer i Japan när den gick på bio förra våren.


 


Jag fick oxå 1100 kr av farmor, pappa och mamma som ska gå direkt till min mobilkassa. Jag måste köpa en ny mobil nuuuuh, gaaaaaah. Är såå trött  på gammel-samsung så det är inte sant! Nu när jqag blir färdig ska jag gå och kolla på lite mobiler. För de pengar som blir över kan jag ju köpa en bjd elr en figma, hahaha! Fast det är nog mer värt att spara elr handla kläder i sommar, när vi far ut på europa-resa! Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till Kreta med mamma! Jag har köpt massa nya kläder till det. Tyvärr har jag inte hunnit visa allting. Men när jag kommer till pappa får jag säkert tid med det!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards