Flisia in wonderland

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Flisia - 16 maj 2011 20:58


En liten låt innan jag går. Det här är den koreanska gruppen brown eyed girls med låten abracadabra, enjoy!


Av Flisia - 16 maj 2011 20:43

Jag kan typ sitta här i timmar! Har redan "hjärtat" över 300 bilder på den här hemsidan, som inte inriktar sig på att dela ens egna bilder som dayviews

(fd. bilddagboken). Här ska man länka bilder från olika hemsidor, sedan går det ut på att så många som möjligt ska "hjärta" bilden (ungefär som "gilla" på facebook). För att själv kunna lägga ut bilder måste man ladda ner ett program. Jag har inte gjort det ännu, och jag vet inte riktigt om jag ska. We heart it är ialf ett roligt tidsfördriv om man har riktigt tråkigt!


 

Ex. på bilder som kan finnas på we heart it. De är oftast söta och har med Asien att göra. På ngt konstigt sätt. Ngt mer som är sött och asiatiskt är Ponyo på klippan vid havet, som jag berättade om igår! Jag har börjat se den nu. Jag kan bara säga att den är suuupersööööt! Alla som älskar animé borde se den, om de inte redan sett den såklart! Den är helt underbart söt! Nu ska jag gå och sminka av, borsta tänderna och sånt. Jag är så trött fast klockan bara är typ nio!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards