Flisia in wonderland

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Flisia - 22 maj 2011 21:11

Min dator har gått sönder! Jag upptäckte detta alldeles nyss, det här är typ det värsta som kunde hända! Jag har ingen backup. Detta betyder att det finns en risk att jag blir av med mina bilder, mina berättelser och mina amigurumimönster. Den sistnämnda är den som jag är mest rädd att förlora. Utan dem kan jag helt enkelt inte göra en likadan. Det är ju såklart trist, jättetrist. Pappa har ialf sagt att han ska fixa det, så vi får väl hoppas att det blir så.


Hörde föresten att det varit ett nytt vulkanutbrott på Island. Det kanske betyder att vi inte kan åka till  Kreta på fredag. Eller hur är det egentligen med vulkanutbrottet? Jag är inte så uppdaterad så ni får gärna kommentera. Nu ska jag gå och sova, slippa tänka på bilder och mönster från tre år tillbaka som bara spolas bort.....


ledsna pussar / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards