Flisia in wonderland

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Flisia - 24 maj 2011 12:35

Jah nästan för mkt! Jag sitter och stirrar mig blind på alla stickers, mobilsmycken och annat fint som finns på det Japanska "Strapya World"! Som jag skrev i helgen har jag köpt en ny mobil. Den vill jag ju sååååklaaart pimpa lite. Men inte för mkt. Jag kanske köper ett extra bakstycke och klistrar lite på det istället (har inte sett att det finns ngt sådant att köpa till huawei ideos x5, ännu!).  När det gäller typ mobilsmycken och sånt (kan inte få nog av detta!) så vet jag inte om det finns hål  för det på min mobil. Vissa mobiler har ju inte det, t.ex Victorias nokia.


Jag önskar mig ialf ett mobilsmycke från "Strapya World". Det är ett mobilsmycke som består av en liten ingraverad körsbärsblomma i trä. Det finns att välja mellan två modeller samt så får man välja vad det ska stå, max 4 tecken. Till sist får man välja färgen på bandet. Det finns 22 (!) färger att välja mellan. Min skulle ungefär se ut så här, såklart väljer jag rosa på bandet;


 


Den andra modellen har inte de små blommorna, den har mer dekor för att lixom visa bladen. Det är typ svårt att förklara :/. Den här varianten heter ialf "sakura mankai". Visst är den fiiiin?


Jag märkte nyss att "Strapya World" har ball jointed dolls oxå! De har 14 olika små sötnosar som kostar 38,50 $ styck. De är inte människor, utan de är djur. De finns som hundar, katter och kaniner. Nu ska jag gå och fixa med disken. Sedan ska jag sätta mig här igen och börja med musikläxan. Den måste vara klar och inlämnad på Torsdag. Oturligt nog missade jag matteprovet idag, så det kommer jag säkert få göra när vi kmr hem från Kreta, om det nu blir ngn resa :(.


Puss / F



Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards