Flisia in wonderland

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Flisia - 10 juli 2011 20:23

 


Jag har beställt en zipperall!!!!!!!

Den är rosa med trycket "Felicia" längst ner på fickan på magen!

Vi beställde den nyss så förhoppningsvis kommer den dimpa ner i brevlådan innan min födelsedag den 28:e Juli!


 


Igår kom vi hem från lapplandsveckan. Det har varit en härlig vecka med mycket skoj. Jag lärde känna ca 10 personer (maximum friends-making assuuh!). Vi badade varje dag, jag, Victoria och kusinerna. En gång följde kompisarna William, Elias, Elsa och Hilda med! På kvällen på fredagen kom Amos kompis Lukas som precis hade opererat knäet, samma dag. Vi var schyssta kompisar och stannade kvar i husvagnen hela kvällen för att vara med Lukas, eftersom han inte kunde gå nånstans och hans mamma var och sjöng uppe på mötet.

Ett helt okejj lappis altså. Jag shoppade även lite grejer i mötestältet. Det får ni se lite senare.


Idag var vi i stugan med Marias mammas kusin Aina, Marias tremenning Klara (hon är samma ålder som Victoria) och Ainas man. Vi badade en massa i havet och lite i tunnan, var även upp på flathällan och åt rökt sik med potatis för första gången i år! Oturligt nog missade vi sikfesten, som var igårkväll. Bättre lycka nästa gång! Nu ska jag surfa vidare.


P.S Angående den undre bilden; det är en bild från lappis tagen någon gång under mitten av 1950-talet, redan då besöktes lappis av flera flera tusen besökare varje år, och det är fortfarande lika populärt! D.S


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards