Flisia in wonderland

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Ojdå :s

Av Flisia - 4 augusti 2011 17:01

Hemskt vad längsedan det var sen jag skrev. Det har gått typ hur många veckor som helst! Jag har hunnit fylla år (28/7) så nu är jag 14 år! Jag fick massa jättefina presenter, bl.a en ziperall av mamma, ett bonsaiträd av Maria och ett presentkort på 1000 kr av pappa!


Det najsigaste av allt är det här presentkortet, för jag får nämligen andvända det till att köpa vad jag vill på internet! Då kan ni väll fatta att jag har kollat i många webshoper idag! Scrollat igenom sida efter sida men nendoroids tills jag hittade två st som jag gärna skulle ha i hyllan hemma. De kommer från samma animé-serie dessutom, vilket gör valet ännu svårare. Jag pratar om Ikaros och Nymph från serien Sora no Otoshimono. De är så söta! Här kmr bilder!


                 


Ikaros till vänster och Nymph till höger, så söta! Klicka föratt se närmare!


www.1999.co.jp/eng kostar de lika mkt ca 235 kr, men då tillkommer frakten. Båda dockorna har funnits som [pre-orders!] på www.okaeri.se tills nu i slutet av Juli men då till en summa av 399 respektive 449 kr. Även med dyr frakt så är detta ett kap, ialf om man frågar mig ^^.


Btw så hade jag hur kul som helst på min födelsedag. Jenny, Ebba å Wilma kom till mig och hade filmkväll. Vi åt på Frasses, fikade kladdkaka, öppnade paket och såg på film. Vi såg en film som Jenny hade tagit med sig, den hette "The last house on the left", en thriller om två tjejer som blir kidnappadde när de ska röka hasch med en kille i deras ålder. Killen heter Justin och i filmen är han verkligen ingen badguy men däremot så är hans pappa inge vidare. Tjejerna följer med Justin trots att de inte känner honom och hamnar mitt i en härva av mord och brottslighet. Filmen är verkligen jättebra. Speciellt den sista minuten av filmen var min favorit, om man gillar när det blir riktigt ottäckt x).


Nu ska jag kolla vidare på nendoroids å sånt!


Puss / F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Flisia - 22 september 2012 08:19

Jag skäms en aning  för att jag inte har uppdaterat så ofta som jag borde. Men nu fick jag äntligen tid att skriva och då tar jag chansen!   Just nu är jag hos Karin och lars, Marias förldrar. Marias syster och bror med familjer är också här. V...

Av Flisia - 21 augusti 2012 19:54


Kollade på Jwowws blogg och hittade detta! Sååå gölligt! ;*       Du hittar fler här: http://jwoww.com/blog/post/jwoww-bella-farley-doggie-style-funny-underwater-pet-photos ...

;)

Av Flisia - 20 augusti 2012 09:38

Som många säkert har sett har bilderna på bloggen sett lite konstiga ut. Det beror på den nya appen som tydligen laggar väldigt mycket.. Inte kul!   Jag har kanske inte skrivit särskilt mycket under sommaren, men det beror på att jag helt ene...

Av Flisia - 13 juli 2012 10:16

HAAAHA, VISST ÄR VI SNYGGAH?? Ända sedan igår har jag bloggat i mobilen. Den nya appen fungerar utmärkt! Äntligen kan jag blogga när jag är på resande fot. Nu sitter hela familjen på färjan på väg mot Universeum. Jag ångrar nu att jag tog shorts, för...

Av Flisia - 13 juli 2012 00:18

Det har varit en supernajs dag på liseberg idag. Nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng. Imorgon blir det universeum.. :] Puss // F...

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards