Flisia in wonderland

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Flisia - 14 augusti 2011 09:13

För några dagar sedan virkade jag två små isbjörnssystrar. Nu vill jag har hjälp att komma på namn åt dem! Gärna japanska namn med någon fin betydelse. Här kommer bilder på kreationerna.


   


Idag ska vi fara och kolla på två bilar till Maria i Umeå. Så snart måste jag börja göra mig i ordning! Ville bara visa en bild på världens sötaste Dexter! Wilma har ju fått en kanin för ett par veckor sedan! Han är brungrå och har liten man runt huvudet och bakpå rumpan. Han är hur sött som helst!


 

Vi kan ha honom tillsammans med Rut, tills han blir könsmogen. Å andra sidan skulle det inte vara något problem om de fick ungar. De är ju så fruktansvärt söta!


Nu måste jag dock g och äta frukost.

Puss / F

Av Flisia - 14 augusti 2011 08:33

Igår kom jag hem från församlingens läger i Bygdsiljum! Vi har haft hur kul som helst i fem dagar nu, plus att vi har fått lära oss väldigt mycket.


När jag kom hem, igår, låg det ett litet paket på mitt rum, från cocoo.se! I förra inlägget berätta jag ju om att jag beställt smycken därifrån! Här kommer bilder!


   


I mittenbilden ser du även min nya klocka från JET SET* den är ur Addiction-serien. Färgen heter "Lustrous Pink" och den har silverstrass.


 

Nu när vi ändå håller på kan vi väl kolla på andra smycken som jag köpt/fått i sommar! Jag lovade ju att visa vad jag köpte på lappis! ;D


   


Ett söttt armband, färgade plastpärlor och ett litet kors, 79 kr från flatebo.se.

Knappar, 20 kr också från flatebo.se.

Klicka gärna för att se knapparna på närmare håll!


     


På min födelsedag fick jag ett rosa halsband och ett par ros-örhängen av Jenny.

Grodorna i mitten köpte jag på Gina Tricot för en vecka sedan, jag köpte också en tröja med ett rätt så roligt budskap.


 


Nu ska jag blogga vidare, man rymmer ju inte allt i ett enda inlägg ^^


Puss / F




Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards