Flisia in wonderland

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Flisia - 17 augusti 2011 13:48

En liten notis bara om isbjörnarna jag skrev om senast.

Det är exakt samma isbjörn på de båda bilderna. Jag hade helt enkelt ingen bild på lillasyster björn.


Idag har jag och Victoria bara varit hemma. Vi har käkat nudlar och bara haft det gött. Om ett par timmar ska Victoria till någon kompis på kalas. Så då ska jag gå dit med henne. Jag har också arbetat på två nya förslag till headers. Jag tycker att det är dags för något nytt, haha. Så, lite musik så här på Onsdagen!


Secret - Shy Boy

 

 

Är dessutom väldigt sugen på att beställa från Panduro! Bläddrade igenom deras katalog för Våren 2011 och såg hur många fina saker som helst. Hoppas pengarna räcker till lite scrapbooking efter att jag har köpt Nymph och Ikaros.

Nu ska jag ock Victoria spela lite Sims 3.


Ha en undrbar dag ^^


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards