Flisia in wonderland

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Flisia - 19 augusti 2011 10:53

Idag har jag fixat och donat hela morgonen för att bli klar med väskan och så. Klockan 13:30 kommer mamma och plockar upp mig och Victoria från pappas lägenhet.  Vi ska först åka och hämta min ziperall i Robertsfors (yay!). Superkul asså! Den som jag egentligen hade beställt försvann på vägen, så då ringde mamma ziperall-folket och fixade så jag fick en ny skickad åt mig. Bra va? Jag började bli riktigt orolig över det där ett tag.


Igår kom Panduros höstkatalog. Massa fint pyssel ska vi beställa. Jag och Victoria fick 250 kr va att handla där med. Jag ska köpa följande: Designblock från nya Tilda-serien, 3D-stickers från samma serie, origami-papper 5x5 cm, skrivbok med 60 sidor att dekorera med designark och stickers. Jag tkr det är super kul att scrappa och nu vill jag börja på riktigt! Jag kanske kan göra en sida för varje medlem i "gänget".

Altså mina söta små amigurumis....


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards