Flisia in wonderland

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Flisia - 9 oktober 2011 12:51

Äntligen ha min beställning från yesstyle.com kommit!

De hade tyvärr inte den väskan som jag ville ha i lager...

Så den kom inte. Men linnest som jag beställde kom ialf!


 

Jag är verkligen jättenöjd! Linnet är hur fint som helst och storleken är perfekt! Jag kunde inte vara lyckligare. yesstyle.com är en jättebra hemsiada för shopping. När jag får pengar tänker jag nog köpa både nya skor och parfym därifrån. På hemsidan finns också en del kända sminkmärken som du kan gå och prova i en butik om du är osäker. Jag har blivit helt kär i parfymen "Viva la Juicy by Juicy Coutoure". Jag går alltid direkt till Åhlens och luktar på den när vi är på stan ^^.

Om man ska köpa parfym på nätet är det ju svårt att veta om man gillar doften.


Nu ska jag gå in på poupeégirl!

Joina mig där! www.pupe.ameba.jp är adressen!


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards