Flisia in wonderland

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Flisia - 26 oktober 2011 19:29

...förhoppningsvis i alla fall!


 


Ikväll har jag pluggat Franska. Vi har prov i det imorgon och jag BER TILL GUD att det ska gå bra!

Vi har också halva SO-provet imorgon. Halva på Torsdag, halva på Fredag.

Efter lovet har vi sedan inlämning på svenska-uppgiften. Vi ska skriva fem dikter med olika versmått samt analysera en dikt eller låttext. Jag har valt "Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt". Det är en låt som jag verkligen gillar.


På FREDAAG ska jag på disco med, Wilma, Annie, Julia och en massa andra!

Det är ett disco för dom som går i klass 4-8!

Hahahaha, till  skillnad från många andra tkr jag bara att det är kul med massa fyror och femmor på discon.

Det är ju så att när man är tolv år, det är då man är som flummigast!

Flumm = FUUUUUN!!!

 

Nu när formatet på bloggarna har ändrats vill jag passa på  att fixa en ny header.

Så jag ska typ fixa det nån gång under veckan. Jag har skissat på ett par ideér hos mamma.

Vi får se hur det blir...


Puss / F



Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards