Flisia in wonderland

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Flisia - 2 januari 2012 14:54

...



           

haha.. 

Av Flisia - 2 januari 2012 13:39

…som du älskar av hela ditt hjärta


– Ebbsan



…som du skulle offra livet för


– Mina syskon



…som är den smartaste du känner


– Ebba ofc ;)



…som alltid får dig på strålande humör


–  Ebba, Annie, Mirja, My...det finns ganska många! :D



…som får dig att le när allt känns tungt


–  Ebba såklart! ;)



…som är den omtänksammaste du vet


–  Farmor Karin ;*



…som är en bitch


– Annie, ibland, men jag älskar dig ändååå!


 


…som är en föredetta bästa vän

 



- Jesper, Lina, Pontus...



…som är snygg


– Thant´s none of your buisness! 




…som är en riktig vän


– Ebba, bff!



…som är din älskling


– Ellen är min älskling



…som är den galnaste du vet


– Annie, inget snack om saken ;)


…som är den konstigaste du känner


– Annie, där också..



…som är underbar


– Mina kusiner, Kajsa och Sigrid ^^ Och Ebba också såklart ;)



…som är dum


– Alla är väl lite dumma ibland ^^



…som du kan prata med om allt


– Ebba



…som är din barndomsvän


– Ebba xD



…som du saknar


– Ebba ;(



…som betyder mest


– EBBAH!



Nu är det konstaterat : Jag är förutsägbar...

Av Flisia - 2 januari 2012 13:11



Det är ju redan 2012!

Ursch vad tiden går, jag har inte ens hunnit skriva vad jag fått i julklapp!

Så nu tänkte jag berätta om ett fåtal, och kläder som jag köpt efteråt, för de pengar och presentkort som jag fått.

So here we go!


     


Från vänster:

Nya pyjamasbyxor av mamma - Supersköna, rosa med vita prickar, från H&M.

Kavaj - 99 kr, H&M, jättefin och så tunn. Den ska jag ha på trästocksfestivalen!

Kofta - Fick den för 150 kr, mellandagsrean på H&M.

Byxor - Blå med vita prickar, 150 kr på H&M.


     


Smyckesskrin - Julklapp från mamma.

Rosa tyllklänning - Hade denna på både julafton och nyår, så himla fin. Present från mamma, H&M.

Skor - 499 kr, RCMN, julklapp från mamma!


             


Av Sören fick jag en presntbox med parfym från Juicy Couture!

Även min säng fick en ny skrud efter julen!


På julafton fick jag och Victoria även veta att våran pappa och Maria har förlovat sig! :D


Nu ska jag kila / F





Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards