Flisia in wonderland

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Flisia - 14 januari 2012 22:36

Jag satt nyss och bläddrade igenom mina bilder.

Vissa av dem är så fina att jag bara måste visa upp dem.


 


Hamnen i Chania, lägg märke till de mörka fåglarna som flyger ovanför staden...


 


Ellen chillar i Tysklad. På vägen till Cabourg stannade vi till i en Tysk stad (som jag inte kommer ihåg namnet på). Vi kollade runt lite i gallerian som fanns däroch tog det ganska lugnt.


 


Ellen ser ut som en liten groda på den här bilden, kawaii!

Detta är Ellen på balkongen till vårat hotell i Cabourg, Frankrike.


 


Men Snuttan.. ;*

Felicia + Signe + Kamera = EGOPIX!


 


Wilman :D

Bilden är från isbanan i Bygdeå!

Vi fotade mkt den dan...


Nu ska jag gå, puss hejs..


 

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards