Flisia in wonderland

Alla inlägg under mars 2012

Av Flisia - 19 mars 2012 19:20

 


Längdskidor, jag tycker verkligen nte om det. Idag har jag skidrat 1,3 mil.

Jag och My klarade det tillslut, och nu är jag dödstrött...


Puss / F

Av Flisia - 14 mars 2012 07:03

      


Jag har bara läst en bit av första delen inne på biblioteket. Jag såg denna charmiga manga-serie på www.ordbilder.se och blir så sugen på att köpa/låna den, nuu genast!

Blir egentligen ganska sugen på allt som finns på ordbilder.se.

Det finns så mycke fint i världen...


Puss // F

Av Flisia - 13 mars 2012 16:47

Det var ett tag sen! Höhö...

Är nu tillbaka i skolan efter ett häärligt sportlov. Jag har varit med Ebba, måndag till tisdag. Kom dit på måndagen, gick ner på stan, va med Lukas. Sedan gick vi hem och satt på omegle typ hela kvällen. Träffade en söt pojk som vi nu är vän med på facebook. Ebba tkr han är läskig men han verkar snäll. Jag, Ebba, Alva och Victoria som i deras soffa. Nördar som vi är så gick vi in på omegles videochatt ca 20 min efter att vi hade vaknat. Crazy morningchats with strangöörs!


På onsdagen kom My och vi for till Sjöbotten där på eftermiddagen.

Kl 8 kom människorna, altså Annie å Mirja. Vi tillbringade kvällen och natten på övervåningen i matildagården. Nästa dag var jag så sjuk så vi satt bara inne och kollade på film. På fredagen var det meningen att vi skulle dra till Bygdsiljum (jag, My, mamma, Sören och Victoria) men det blev inte så för vädret var för dåligt. Jag var dessutom för sjuk för att åka skidor. Så vi stannade altså hemma. Otur för mig, Lukas skulle ju fara dit...

Men de bestämmde sig för att oxå fara hem pga att Lukas inte tyckte det va kul om jag inte var där. :D

Resten av lovet har jag bara slappat, försökt bli frisk.

TAGGAH PÅSKLOVET NU DÅ!

Loven håller mig vid liv asså... -.-


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards