Flisia in wonderland

Alla inlägg under maj 2012

Av Flisia - 24 maj 2012 21:25

 


 


Min kompis Linnea tipsade mig om www.picmonkey.com !

En sida där man kan retuschera sina egna bilder.

Här är några exempel från mig. Två gamla bilder på mig och sis'.


Puss // F

Av Flisia - 21 maj 2012 19:46

 


Helgen har verkligen varit AVSLAPPNANDE!

Jag hade tänkt fara till stan på lördag. Men det blev stugan istället.

Jag ville verkligen va på kulturnatta med mina vännor...menmen.

Jenny skulle ju spela där och allt!


Det va vår första övernattning i stugan. Trots att jag i princip inte

gjort nånting den här helgen så fick jag ont i nacken. Jag har fortfarande ont i nacken... :(

Nu är det inte längekvar till skolavslutningen! Jag köpte en klänning till skolavslutningen förra helgen. Jag köpte också en ny bikini, bilder på alltihop kommer senare. Jag är väldigt nöjd med båda!


Den 2:a Juni har min faster, Anna, fest is in trädgård. Många som vi känner ska dit och jag och mina kusiner ska sjunga en låt som vi har skrivit. Det kommer vara som ett knytkalas med öppen scen. Jag är supertaggad inför det! Jag älskar ju att klä upp min inför fester och sånt... ;)


Puss // F

Av Flisia - 11 maj 2012 23:15

 


Här kommer BRUNISEN!

Hahahah, William Spetz asså.. :')

Mamma kom hem ungefär halv åtta. Jag fick ett par jättesöta blå örhängen av henne föreställande rosor.

Kolla så FRUKTANSVÄRT brun hon har blivit! Nästan i klass med min stora idol!


Puss å gonatt // F

Av Flisia - 11 maj 2012 15:38

ÄNTLIGEN!


   


Ikväll kommer Maria och Ellen hem till oss ungefär klockan 6.

Vi ska  städa och packa nu på eftermiddagen för senare ikväll kommer Sören och mamma hem från Cypern! WOHOO!

Jag har saknat dem. JAg vet faktiskt inte vad vi ska hitta på i helgen. Vi kanske far till Sjöbotten eller Umeå..vem vet...


Mammas hemkomst betyder även....

PRESENTER!

Hehehehehehhhhee... :>


Puss / F

.

Av Flisia - 10 maj 2012 17:42

Ikväll far pappa till Sävar för att fixa med huset. Jag ska stanna hemma och öva på att göra bottenredning!

Förra fredagens praktiska HK-prov gick inte alls bra! Jag klarade toppredningen men fick

totalt hjärnsläpp när det gällde bottenredningen.

Men jajaja, övning ger färdighet...


Ikväll blir det soppa till middag, gottigott gott!



Puss // F


Av Flisia - 10 maj 2012 17:00

Ingen vill ha en sån här. Jag vet.

Men jag tycker att de är så fruktansvärt söta, en aning läskiga, ofantligt dyra och ack så underbara.

Så om jag hade typ 123868723568765871629348027346945 kr skulle jag deffinitivt lägga en slant på en docka elr två!

Det verkar som en otroligt rolig hobby bara.


          

           

   

Av Flisia - 9 maj 2012 20:25

Imorse satt jag ihopkurad i soffan och tittade ut mot solen som tittade in genom fönstret.

En envis humla försökte ständigt att ta sig in men studsade mot rutan med ett lätt duns-ljud.

Det gjorde hela min dag!

Det var så sött...


Idag har jag varit i stan med klassen. Vi gick på studiebesök på SVT och på en rundvandring i Umeå centrum.

Vi kollade på skulpturer, arkitektur och så pratade vi lite om stadens historia. Det var faktiskt mer intressant än vad man kan tro! Jag stannade kvar efter skolan tillsammans med Linn och Linnea. Jag och Linn hjälpte Linnea att hitta en klänning till konfirmationen. Efter ett tag började det regna och jag och Linne gick till Frasses och åt glass.

Efter ett tag vart hon tvungen att springa till bussen och jag gick runt på stan en stund. Det regnade jättemycket! Jag ringde flera gånger till Ebba men hon sa att hon, Clara och Alva höll på att köpa något. Något hemligt. Och ajg får inte veta! Snacka om att jag blev nyfiken...

Jag hittade dem tillsut och jag och Ebba gick hem till henne i spöregnet. Jag åt middag där och sedan kom pappa och hämtade mig. HAn hade varit på en kurs i Övik över dagen! Vi åkte hem och jaa, nu sitter jag här!


 Igår var jag ute med papi på en promenad i skogen! ;)

BILDER på den fiina ån... ^0^


     


Klicka på bilderna för att se på nära håll!


Puss // F


Av Flisia - 8 maj 2012 20:05

Jahmen, här sitter jag och lyssnar på nån gammlåt med Girl´s Generation.

The boys.

Lite tuffare än det jag tidigare hört med gruppen. Stiligt!


Efter middag och promenad hade jag tillslut lite tid över att kolla in yesstyle.com! Här kmr några favoriter.


    

Klänning, OrangeBear, ca 240 kr.

 

Väska, 19th Street, ca 450 kr.


 

Set med postit-lappar, Na Na, ca 125 kr.


Sött och sommrigt!

Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards