Flisia in wonderland

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Flisia - 5 maj 2012 11:43

Puricute!

^O^

  
Av Flisia - 5 maj 2012 10:27

Hej härliga lördag!

Igår fyllde Amos, min käre kusin, 13 år. Idag ska vi därför åka till våran stuga på tårtkalas.

Det blir altså nu på eftermiddagen. Just nu är pappa i Sävar, i vårt nya hus och river ut det gamla badrummet.

För några dagar sedan byggdes det upp en vägg i ett av rummen. De två rummen kommer att bli  mitt och Victorias.

För två veckor sedan valde vi tapeter till våra rum och snart kommer väl de upp också. På IKEA köpte vi en hylla, lerberg, och ett nattduksbord, ulsberg. Jag blev helt kär i nattduksbordet med frostat glas!

I stugan har vi spetsgardiner, det är så sött. Farmor har fler spetsgardiner och nu har hon lovat att jag ska få ett par.


Igår var vi i huset och planerade lite. Kollade runt lite osv. Jag och Victoria hade ju inte fått se våra rum. Efteråt for vi in till stan och åt på Frasses på Ersboda. Jag och Victoria gick till H&M och köpte en present till Amoshi (Hemligt hemligt!). Ebba, Alva och Johan kom dit efter ett tag. Jag och Ebba provade klänningar. Jag fastnade för en jättesöt i vit spets, men det är ju köpstopp för mig nu.

"Du fyller ju snart år Felicia!" -.-


Mamma åkte till Cypern igår med Sören. Hon frågade igårmorse vad jag ville ha för present när hon kommer hem! Jag sa att vad som helst med Hello Kitty skulle funka. Tax-free är ju det härligaste som finns! Jag har oxå spanat in parfymen Marc Jacob´s Daisy. Den är helt ljuvlig!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards