Flisia in wonderland

Alla inlägg under juni 2012

Av Flisia - 26 juni 2012 21:10


På söndag åker jag och Ebba iväg till applandsveckan!

LÄNGTAAAHR!

Lovar att jag ska posta massa bilder på min instagram @kawaiiflisia.

Följ mig.. :*


Idag vaknade jag kl halv sju. Gick upp, gjorde mig i ordning och tog hand om bäbisarna. Sedan skjutsade Wilmas farfar mig til Bureå där Sören hämtade upp mig med sambulansen. Sedan åkte jag med honom till Bygdeå!

Jag och Wilma har börjat fundera på att köpa en hane. Men då krävs det mer pengar oc engagemang.

Det får vänta ett tag tror jag..

Det är ju väldigt mycket på G just nu.


Pappa och Maria gifte sig i helgen!

I hemlighet, med några vänner til familjen som vittnen.

Jag blev väldigt överraskad men jag är jätte glad för deras skull. Jag var ju hos mamma i helgen. Vi firade midsommar hos mina kusiner,  Kajsa och Sigrid. Agnes, Lydia, mormor och morfar var oxå där och vi hade hur kul som helst! På midsommarafton spelade vi in en film, fortsättningen på filmen som vi gjorde på julafton.

Jag och mamma for till Sjöbotten på Midsommardagen.

Vi va med Wilmas kille Macke och lite med Annie oxå, badade på Sjöbo m.m


När jag konkat hem min väska till mamma sov jag en stund. På sommarlovet ska man ALDRIG behöva gå upp tidigare än 9, jag var dödstrött! Jag sov nästan en timma, när jag vaknat till ordentligt såg jag att mamma hade packat ner mn ukulele för att ta den til Sören under helgen. Jag tog upp den ch upptäckte at den var fruuuktansvärt ostämd. Jag menar, den har ju bara hängt där på min vägg i evigheter. Jag stämde den lite smått med Ukelelemanens hjälp ch sedan så satte jag igång att spela. Jag övade  flera timmar och nu kan jag " Lila snigel" så där halvbra.

Men det tar sig! Ni ska få see...

Imorgon fyller min ÄLSKADE SYSTER VICTORIA 12 ÅR.

Vi ska gå på stan imorgon och se på bio, och jag ska köpa en present till henne. Men jag vet inte riktgt vad än

Nu ska jag sova!


HEJ!

Av Flisia - 5 juni 2012 20:45

SKOLAVSLUTNING!

Nästa Torsdag är det avslutning på Centrumhuset i Robertfors!

Jag har köpt en jättesöt rosa/röd/blå blommig klänning med som en vit topp.

Wilma köpte em likadan fast den var mörkblå nertill och med en gråmelerad topp.


På fredag kmr Ebbis till mig. Vi ska fara till Sjöbotten och på lördagen kanske vi tar en sväng till Skellefteå.

Syrran har inte köpt avslutningskläder och jag är ute efter ett par nya skor! :D

Nu ska jag gå och se på Fantastic Four med familjen. Det ska bli så himla skönt att få sova ut imorgonbitti på nationaldagen!


Puss // F

Av Flisia - 3 juni 2012 20:58

  

En söt bild på Nina och Rut från när de var småpluttisar.

Saknardig NIna<3


Festen.

Igår var jag på fest i Sävar.

Mina vänner August och Elsa, Lukas och Ebba, Axel och Frans var där, och Astrid och Gottfrid förståss!

Först fikade vi. Alla hade typ med sig en egen kaka elr tårta. JAg åt inte särskilt mkt under hela kvällen. Jag vart faktiskt hungrig precis innan vi skulle fara hem. Vi for dit lite tididgare för att vi skulle hinna öva på den hemliga låten. Heehe, sedan satt vi mest på övervåning och typ, snackade lyssnade på musik, osv.

Vi lekte en del oxå. Mest versioner av kurragömma. Det regnade, och mitt hår blev förstört...suck.


Jag sjöng också! :D

Tillsammans med mina kusiner Amos, Adelina och syrran.

Jag ville först inte, fast vi hade bestämt det innan. Men när jag såg Addes tårfyllda ögon fick jag sådana skuldkänslor.

Jag sjöng låten tillsammans med Adelina och Victoria. Amos spelade gitarr. August filmade oxå, hotade att lägga ut det på facebook men som tur var gjorde han inte det!


Sedan åt vi korv.

Det regnade mest hela tiden och vi va mest inne, spelade pingis och biljard (inte jag då).

Det blev dans oxå! Helt galet var det. En underbart rolig fest. På fredag ska Ebba till mig, som sagt. vi ska gå på disco på fredag tillsammans med Wilmaaaa. det kmr bli asnajjs! Nu ska jag sova!


Pusspus // F



Av Flisia - 1 juni 2012 19:57

YAo.

Imorrn ska vi åka till Sävar (inte sälar, hojohoj, ett litet internt skämt där!) och gratta min faster som har fyllt 40 år!

Det kmr typ bli en stor fest med öppen scen. Jag, syster och kusiner har skrivet en hemlig låt som vi ska framföra.

Ärligt talat så är jag lite nervös. Med tanke på att det va ca 2 år sedan jag stod på scen, om man nu inte räknar på musikalen men där var jag ju mest bara i bakgrunden.


Vi får se hur det går ialf...

Puss//F

Av Flisia - 1 juni 2012 19:51

HEY.

Nästa helg ska hon komma till mig.

Världens snällaste.

Världens gulligaste.

Världens sötaste.

Världens bästa.

Världens smartaste.  

Vilken sommar vi ska ha!

Herregud.


ÄLSKAREJ EBBISH!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards