Flisia in wonderland

Alla inlägg under juli 2012

Av Flisia - 13 juli 2012 10:16

HAAAHA, VISST ÄR VI SNYGGAH?? Ända sedan igår har jag bloggat i mobilen. Den nya appen fungerar utmärkt! Äntligen kan jag blogga när jag är på resande fot. Nu sitter hela familjen på färjan på väg mot Universeum. Jag ångrar nu att jag tog shorts, för att det är faktiskt ganska kallt..Imorgon kväll bär det av hemmåt mot Sjöbotten. På söndag tar vi bussen till pappa. Jag saknar pappa, Maria och Ellen jäääättemycket<3 Puss // F

Av Flisia - 13 juli 2012 00:18

Det har varit en supernajs dag på liseberg idag. Nu ska jag duscha och sedan hoppa i säng. Imorgon blir det universeum.. :] Puss // F

Av Flisia - 12 juli 2012 20:34

Lappis var underbart! Speciellt när man får uppleva det tsm md sin absolut bästa vän! Nu har vi varit i Göteborg i två dagar. Vädret här är sådär halvbra. Just nu är jag på Liseberg! Vi har haft en underbar dag. JAG ÅKTEATMOSFEAR! KAN NI FATTAAA?? Nu ska vi gå mot slänggungorna. HEJ!

Av Flisia - 1 juli 2012 15:45

 


Om bara en litem stund ska jag, pappa, Victoria och Ellen åka iväg till Umeå och hämta Ebbsan.

Sedan styr vi raka vägen mot Husbonliden och Lapplandsveckan!


Jag har spenderat de senaste två nätterna i stugan tillsammans med mina kära kusiner. Vi har badat i havet och i badtunnan och det har varit sååå skööönt. Bortsett från igår när det regnade heeela dagen. Men, det hinsdrade oss inte från att bada. Victoria och Adelina doppade sig medans jag bara gick ner till vaderna.

Det var iskallt! Brrrr!


Nu ropar pappa, hörss om en vecka!

Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards