Flisia in wonderland

Alla inlägg under augusti 2012

Av Flisia - 21 augusti 2012 19:54

Kollade på Jwowws blogg och hittade detta! Sååå gölligt! ;*


 


Du hittar fler här: http://jwoww.com/blog/post/jwoww-bella-farley-doggie-style-funny-underwater-pet-photos

;)

Av Flisia - 20 augusti 2012 09:38

Som många säkert har sett har bilderna på bloggen sett lite konstiga ut.

Det beror på den nya appen som tydligen laggar väldigt mycket..

Inte kul!


Jag har kanske inte skrivit särskilt mycket under sommaren, men det beror på att jag helt eneklt inte haft tid! Och oftast när man är vid havet elr i Sjöbotten så har jag inte haft tillgång till internet heller.

Imorgon börjar skolan igen och jag taggar ssåååå mycket. Jag har verkligen saknat min klass, bara att lixom, höra deras röster och se dom varje dag. Det känns också som om det inte finns något kvar att göra. Man är lixom trött på att vara ledig. Jag känner mig verkligen utvilad. Nian, här kommer jag! I år ska jag verkligen fokusera på betygen. JAg vet att jag kan nå högre om jag bara lägger ner lite tid och verkligen försöker. Så i år ska jag göra en kraftansträgning!


Nu har vi flyttat in i huset i Sävar! Området här är verkligen fint och jag älskar de stora ytorna i huset. Idag är det bara jag, Maria och lille Seth i huset. Victoria hade sin första dag i nya skolan idag och Ellen är på förskolan. Mamma släppte av mig och jag hann precis följa med Elle, Maria, Seth och Gracie för att lämna henne..

Ha en bra dag!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards