Flisia in wonderland

Alla inlägg under september 2012

...

Av Flisia - 22 september 2012 08:19

Jag skäms en aning  för att jag inte har uppdaterat så ofta som jag borde.

Men nu fick jag äntligen tid att skriva och då tar jag chansen!


Just nu är jag hos Karin och lars, Marias förldrar. Marias syster och bror med familjer är också här. Vi kom hit igår och när vi kom fick vi palt och tårta. En blå tårta som såg ut som en fisk!  Efter maten åkte vi till kapellet och förberedde för festen som vi ska ha idag. lars har nämligen också fyllt år.


Igår cyklade ja tre mil med skolan!! är så hiiiiimla lycklig över att jag aaaldrig kommer behöva göra det igen. Nu är det bara lilla maran och fälttåget kvar. när jag sedan står där på examensdagen i nian så kommer Ismo (en av idrottslärarna) vara där och dela ut mitt mycket välförtjänta gulddiplom!

Fy vad jag är bra!


Sitter just nu ock skriver på pappas nya laptop föresten. Älskar den så mycket!


Puss // F

Tidigare månad - Senare månad

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards