Flisia in wonderland

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Flisia - 16 september 2010 15:22

Konichiwa


Idag när jag och Lovisa skulle kliva på bussen blev Lovisa stucken av en geting. Hon hade så ont så ont. När bussen hade åkt ett tag såg jag en geting som klättrade ut ut Lovisas öppna jacka. Hon vart helt galen när jag sa det. Tillslut fick jag död på getingen och allt blev lugn och ro igen.


Imorgon blir dagen lite speciellt. Vi ska cykla tre mil. Kl 9 imorgonbitti ska jag vara på plats på Bygdeå Skola, sedan cyklar vi mot Ratan, till Djäkneboda skola och hem igen. Varje år har vi en sådan här dag, där vi gör olika saker te.x cyklar eller går. När vi går ut nian får vi en jättefint gulddiplom. Igår fick vi springa 2,5 km på idrotten. Jag hoppas att vi inte tvingas göra det igen på ett tag.


Bloggen har fått ny design!

Jag ville ha ngt sockersötare än den förra, då hittade jag denhär jättesöta bakgrunds bilden! Hoppas ni tycker om den nya designen för det gör jag.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards