Flisia in wonderland

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Flisia - 2 maj 2011 17:41

Asså skola är sååå tråkigt! Det finns nog ingen som tycker att det är så där superroligt så att man längtar tillbaka. Annat är det med helgen! 

Vi skulle egentligen göra något nästa helg men jag ska se om jag inte kan slippa undan och åka till Ebba istället, kanske kan jag sova över hela helgen, så skönt. På söndag fyller Amos år, jag måste fixa ngt riktigt fint åt honom. Jag, Victoria och farmor har redan köpt något åt honom ialf, men man vil ju lixom ge ngt eget oxå. Kanske hans favoritdryck som jag fick veta om i Hemavan. Kommer inte ihåg vad den heter så det funkar ju inte då. Får väl komma på ngt!




Girls Generation - Hoot hoot hoot


Idag fick jag reda på att stackars lilla Aina fallit från studsmattan och gjort illa sig, farmor berättade det för mig på följande sätt; "Har du hört att Aina har fallit av studsmattan och brytit foten? (nu blir jag superorolig!) De fick fara in på akuten men när de kollat upp det såg de at det bara var en vrickning!". Inte alls vimsig farmor där altså! Jajaja, nu har farfar byggde första varvet på våran EGNA timmerstuga! Jihuuuee! Det ska bli så skönt att ha ett eget hus vid havet. Tänk när man blir äldre och får ärva hela gården!


Nu ska Petra strax komma och hämta upp mig och skjutsa mig till Robertsfors för musikalövningen. Förra gången följde Rebecka, Ida, Axelle och Fine med. Det lät "ooooooo", "aaaaaaa" hela övningen så det var säkert jättetråk för dem! Men vi fick ju faktiskt tårta före övningen så det var ju ett plus! jag tycker det är roligare när vi får sjunga texter och sånt!


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards