Flisia in wonderland

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Flisia - 13 mars 2011 19:56

Ikväll blir det smoothie gjord på mumsig mango och lite Solsidan.

Imorgon är det tillbaka till skolan igen. Det ska bli jättekul att träffa alla igen såklart! Men jag ska bort en stund redan imorgon. Då är det dags att åka till astmasköterskan Regitze och kolla astman.


Idag när jag surfade efter adressen till schoolsoft upptäckte jag att skolan lagt ut bilder på mina amigurumis från öppet hus. Det är ju alltid roligt med lite reklam! Smoothie är så himla gott! Pappa gjorde både mango och jordgubb smoothie. Så himla gott och uppfriskande!


Idag har jag skrivit en berättelse på datorn. Till en början var det en fiction men det blev så bra så jag bytte ut namnen mot egna och så blev det en helt annan historia. Berättelsen heter "Jag älskar dig, Stephie" och handlar om Stephanie och hennes lillasyster Lily. Lily har just kommit in i tonåren och hon bråkar mycket och är ute sent för att irritera sin syster som hon bor själv med. Snart får de stora problem när Lilys pojkvän Ben inte vill att det ska ta slut, Lily förstår nu hur mkt hon egentligen tycker om sin syster. Jag har infogat mina egna bilder i texten dessutom. När den är klar ska jag skriva ut den och sätta ihop i ett häfte.


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards