Flisia in wonderland

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Flisia - 29 mars 2011 20:42

  


På fredag åker vi till Wilma på feeest. Ialf jag, det är typ bara jag som är bjuden. Wilma ska ha fest tsm med sina kompisar som har/ska fylla år. Jag har inte riktigt funderat ut vad jag ska ge dem i present. Men det blir ngt fint. Jag ska fota och vara domare i en tävling på festen. Det kommer bli superkul.

Mamma ska hämta mig direkt efter skolan och så ska vi åka direkt dit. Därför måste jag försöka packa allt redan hos pappa. Tur att vi inte har matteläxa i veckan så att jag hinner fixa med allt innan, t.ex vad ska jag ha på mig?! ;S


Idag åt vi sopplunch på Filadelfia. Det var kycklingsoppa och den var jättegod. Någon hade bakat det där jättegoda brödet med massa torkad frukt i, som farmor bakade i stugan. Föresten har vi pratat om att åka med de tyska "utbytesstudenterna" till stugan och grilla korv m.m det blir mysigt! Hejpåre!


Puss//F


Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards