Flisia in wonderland

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Flisia - 28 augusti 2011 15:52

Nu är den beställd och klar! Väskan som jag berättade om i förra inlägget! Jag beställde även en jättesöt tunika.

 Den är blå med lite spets både upptill och nertill.

Här kommer en liten bild!


Linnet kostar ca 179 kr.

Det sjuka med att shoppa Asiatiska kläder är de pyttesmå storlekarna. I vissa länder räknas tillochmed storlek 36 till plus-size.  Ett märke som heter Orange Bear, vilket det här linnet även kommer ifrån, har mycket plus-size kläder. Plus-size är även en egen flik under "Woman's wear" på yesstyle.com.


Puss / F

Av Flisia - 28 augusti 2011 09:55

Igår kollade jag på lite väskor på yesstyle.com.

Jag hittade denna som jag blev väldigt förtjust i :


 


Jag tänkte ha den i skolan, och eftersom den är så stor rymmer jag även idrottskläderna i den. Den kostar BARA 160 kr! Då tillkommer såklart frakten. Väskan är från ett märke som heter PG Beauty, ett märke från Taiwan.


Strax efteråt förälskade jag mig i ett mobilfodral med Rilakkuma på. Men det var för dyrt, 204 kr, plus frakt. Jag ska kolla senare på Hello Kitty-shoppen om de har ngt liknande. Här kommer en bild på min obesvarade kärlek.


 

Snart ska vi åka till kyrkan, men efteråt ska jag och pappa beställa väskan.

Nu måste jag göra mig iordning!


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards