Flisia in wonderland

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Flisia - 5 december 2010 13:42

Konnichiwa


Idag åkte vi med farmor och farfar till Sävar och lyssnade på Adelina och hennes kör. Det blev lite stressigt innan så jag råkade tappa min mobil i toaletten. Det är lixom världens mest klassiska misstag när man har mobilen i fickan! Jag hoppas att den inte har gått sönder, men samtidigt inte. Det skulle ju sitta fint med en ny mobil. Isåfall har jag ju alltid min novelltävling. jag har skrivit ett bidrag till en novelltävling som minabibliotek.se anordnar. Första pris är en Iphone 4. Om jag ska vara uppriktigt tycker jag faktiskt att Iphone 3 är avsevärt mycket snyggare. Det finns många treor att köpa på t.ex blocket. Där fanns det även hellokitty skal till Iphone 3 för 50 kr (!). Vi får helt enkelt se vad som händer. Vilken tycker ni är snyggast?


        


Den till vänster är Iphone 3 och den till höger är den nyaste, Iphone 4. Klicka på bilderna för att se bättre. Sedan finns det ju oxå skal till Iphone. Jag tycker det är kul att kunna byta stil, och matcha mobilen med kläderna. Eller göra raka motsatsen om man vill det. Jag hittade några riktigt tjusiga på blocket. Det är en tjej i umeå som säljer dem. Visst är de otroligt söta?


 


Puss // F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards